Veliká postel, náruživé sténání a zrychlený dech. Přesně tohle se neslo ztichlým a ztemnělým divadlem po třetím zazvonění. Diváci v doslova našlapaném kulturním stánku s napětím očekávali další vývoj událostí. Pak na jevišti bliklo světýlko a začaly se dít věci.
"Víte, proč tak mluvím? Protože mám hodně co říct. Ten, kdo mlčí, prostě co říct nemá," proklamoval Aleš Háma ve hře Frankie a Johnny a následně ukázal holý zadek. Hlediště zašumělo. Ale tím veškerá lechtivý humor skončil a nahradila ho velmi příjemná a uvěřitelná ( jak popisují sami tvůrci) něžná konverzační komedie o lásce, která vás může potkat v kterékoli životní etapě a to navzdory předchozím nepříjemným a bolestivým zkušenostem. Tentokrát jsme ji měli možnost vidět v nastudováni Divadla v Rytířské a troufnu si říct, že jde o zpracování nejlepší. Přestože se jedná o komedii, popisuje Frankie a Johnny mnoho pravd a zákonistostí lásky, bolesti i životních křižovatek, které nevedou vždy ke kýženému cíli. Excelentní projev Aleše Hámy v roli Johnnyho ukázal, že se nejedná pouze o bezbřehého vtipálka a šoumena. Jeho Johnny byl přirozený, milý, otevřený a se srdcem na dlani, přesně tak si ho, podle mého, autor románu Terrence Mc Nally představoval. Ani Tereza Kostková však nezůstávala pozadu a tak se dvojici, pod režijním vedením Petra Kracika, přesně podařilo vystihnout atmosféru nečekané lásky, včetně mnoha jejích kolizí a podob. Výsledkem byl velmi harmonický a romantický dojem, který dokázal nabít nadějí nejednoho nevěřícího Tomáše.